خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در مراسم تحلیف روحانی
اقدام جالب یک مسلمان علیه اسلام هراسی
قبیله ای در تایلند که پس از فوت مرد، همسرش را با او زنده دفن می کنند! (16+)

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای به معاونان و مشاوران و مدیران این وزاتخانه؛ بر حمایت از آثار ارزشمند با موضوع مقاومت و فلسطین تاکید کرد

سینماپرس: فیلم سینمایی" روزگار عشق و خیانت" به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داود بیدل جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سینماپرس: منوچهر محمدی سال‌ها پیش و در جریان تحریم فیلم‌ها توسط حوزه به حمایت از این تصمیم پرداخت. او در آن سال‌های یکی از تهیه‌کنندگان نزدیک به حوزه بود که با پول حوزه به همراه همایون اسعدیان، فیلم‌هایی مثل بوسیدن روی ماه می‌ساخت و حالا خود خیاط، در کوزه افتاده است.

سینماپرس: تصویربرداری اپیزود «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

سینماپرس: اکران فیلم «فصل نرگس» بعد از فیلم «رگ خواب» در گروه سینماهای حوزه هنری آغاز می شود.

سینماپرس: تهیه کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه های نشست خبری هفته گذشته سریال مذکور، یادداشت کوتاهی را منتشر کرد.

سینماپرس: کارگردان فیلم «ائو» گفت: بعد از ماه رمضان برای پروانه نمایش فیلم اقدام می‌کنم و ترجیح می‌دهم امسال فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته باشم.

سینماپرس: در حالی که سال‌هاست بچه‌ها چه به عنوان مخاطب و چه به عنوان سوژه تقریباً از سینمای ایران حذف شده‌اند، سینمای امریکا رویه معقول‌تری در پیش گرفته است و بخش قابل‌توجهی از محصولات سینمایی این کشور برای سنین کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

سینماپرس: فیلم سینمایی ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری از هفته‌های آینده اکران می‌شود.

سینماپرس: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از اهالی سینما، به ویژه سینماگران حوزه دفاع مقدس جهت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/